مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-17اقتصادي

وزارت نفت 21 هزار میلیارد تومان برای مسؤولیت های اجتماعی هزینه کرده است


در هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع وزارت نفت 2 هزار میلیارد تومان به مسؤولیت های اجتماعی اختصاص داده بود اما در دولت سیزدهم طی 2 سال این آمار به 21 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جواد اوجی وزیر نفت در شب چهارم نمایشگاه روایت پیشرفت که در قم برپا شده است، اظهار کرد: درحال حاضر ایران با ظرفیت 330 میلیارد بشکه نفت رتبه اول ذخایر نفتی در جهان را به خود اختصاص داده است.

  وی افزود: امروز در هیچ بخشی از صنعت کشور مستشار خارجی وجود ندارد و همه مهندسین ما داخلی هستند، حتی در حوزه تجهیزات و دستگاه ها نیز حدود 80 درصد آن ها در داخل کشور تولید می شوند.

  وزیر نفت تصریح کرد: قبل از انقلاب تنها یک پتروشیمی و یک پالایشگاه گاز در کشور وجود داشت، اما امروز به لطف خدا و برکت خون شهدا حدود 65 مجتمع پتروشیمی و 23 پالایشگاه گاز در کشور مشغول به فعالیت است.

  اوجی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی تا به امروز 98 درصد شهرهای ایران و بیش از 84 درصد روستاهای ایران گازرسانی شده ، طی این 2 سال حدود 5 هزار و 300 روستا به گاز مجهز شده اند.

  وی در ادامه با بیان اینکه مهندسان متخصص ما امروز در صنعت نفت به بلوغ خوبی رسیده اند، گفت: مهندسان و نخبگان داخلی ما در صنعت نفت در جایگاه بسیار درخشانی ایستاده اند، برای مثال ما توانای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت 21 هزار میلیارد تومان برای مسؤولیت های اجتماعی هزینه کرده است

وزارت نفت 21 هزار میلیارد تومان برای مسؤولیت های اجتماعی هزینه کرده است