مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-26ورزشي

معینی: تجربه تیم بسکتبال با ویلچر تایلند بیشتر بود +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، «آزاده معینی» پس از کسب عنوان چهارمی بازی های پاراآسیایی اظهار داشت: متاسفانه بازی آنگونه که می خواستیم پیش نرفت تایلند حریف قدیمی و قدرتمندی است.

- معینی: تجربه تیم بسکتبال با ویلچر تایلند بیشتر بود +فیلم سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان گفت: تایلند حریف اصلی و قدرتمند ما بود و تجربه بیشتری داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آزاده معینی  پس از کسب عنوان چهارمی بازی های پاراآسیایی اظهار داشت: متاسفانه بازی آنگونه که می خواستیم پیش نرفت تایلند حریف قدیمی و قدرتمندی است.

تایلند واقعا حریف اصلی و قدرتمند ما است و تجربه بیشتری نسبت به ما دارد دو تورنمنت جهانی را پشت سرگذاشته بود و با آمادگی کامل در این بازی ها شرکت کرد.

  سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان با اشاره به تجربه تایلند اظهار کرد: شاید هر چه بگویم بهانه باشد، اما تجربه برای هر تیمی لازمی است و می توانستیم این تیم را شکست دهیم، اما در کوارتر دوم نتوانستیم بازی را کنترل کنیم بازیکنان اصلی ما سه و 4 خطا کردند و نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم در کوارتر سوم هم اختلاف کم شد، اما متاسفانه بازی را واگذار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معینی: تجربه تیم بسکتبال با ویلچر تایلند بیشتر بود +فیلم

معینی: تجربه تیم بسکتبال با ویلچر تایلند بیشتر بود +فیلم