مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-26سياسي

دشمن در اتاق عملیات خود به دنبال ضربه به وحدت و امنیت ملی کشور است


جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: دشمن در اتاق عملیات خود به دنبال ضربه به وحدت و امنیت ملی کشور است، ماملت امام حسینیم و در این ملت وحدت شکنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سردار علی اکبر افراسیابی، امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر آنقدر امیدوار بودند که در سال 1401 دیگر 22 بهمنی نخواهیم داشت، اما بازهم محاسبات دشمن اشتباه بود و در 22 بهمن بیشترین حضور مردم را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه امروز افکار و تدابیر امامین انقلاب اسلامی دنیا را فراگرفته، افزود: در هرکجای دنیا که امروز نگاه می کنیم افکار و اندیشه های امامین انقلاب است که نه تنها ملت ایران را سرافراز بلکه دیگر ملت ها را به خروش وا داشته است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام گفت: امروز تدابیر و افکار امامین انقلاب در مرزهای فلسطین اشغالی خیمه زده و فلسطینیان دریافتند که می توانند دست قدرتمندی بر سینه دشمن بزنند.

وی تاکید کرد: این مردم و جوانان فلسطینی بودند که عملیات طوفان الاقصی را رقم زدند و ضربه بزرگی را به صهیونیست ها وارد کردند.

افراسیابی گفت: یک هفته است هر روز اعلام می کنند حمله زمینی می کنیم اما توان و جرٱت این اقدام را ندارند، صهیونیست ها از شدت ناراحتی و ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اتاق عملیات خود به دنبال ضربه به وحدت و امنیت ملی کشور است

دشمن در اتاق عملیات خود به دنبال ضربه به وحدت و امنیت ملی کشور است