مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:152023-10-28اقتصادي

شرایط مسکن در آلمان دانشجویان را به دردسر انداخت


با توجه به تشدید بحران مسکن در آلمان، ده ها هزار دانشجوی این کشور نتوانسته اند برای شروع سال تحصیلی جدید مسکن پیدا کنند.

- با توجه به تشدید بحران مسکن در آلمان، ده ها هزار دانشجوی این کشور نتوانسته اند برای شروع سال تحصیلی جدید مسکن پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دویچه وله، با نزدیک شدن به میانه پاییز، دمای هوا کاهش می یابد و دانشجویان کم کم برای شروع ترم زمستانی در آلمان به دانشگاه می روند.

در این میان، ده ها هزار دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد در شرایطی هستند که خود را در یک بازه طولانی مدت بدون مسکن می بینند و هیچ چشم اندازی برای داشتن تخت خواب در خوابگاه های دانشجویی یا یک آپارتمان با قیمت مناسب ندارند.

این شرایط برای دانشجویان بین المللی سخت تر است و زندگی آنها بیش از دانشجویان آلمانی تحت تاثیر قرار گرفته است.

با توجه به این وضعیت سخت، یک انجمن دانشجویی در شهر گوتینگن آلمان، هتلی را اجاره کرده است که در آن دانشجویان می توانند در هفته های اول ترم با نرخ های کاهش یافته اقامت کنند.

در مونیخ در جنوب آلمان، جایی که دانشجویان باید به طور متوسط 720 یورو (760 دلار) در ماه اجاره بپردازند، یک سایت کمپینگ به دانشجویان بی خانمان این فرصت را می دهد که با نرخ های پایین تر کمپ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط مسکن در آلمان دانشجویان را به دردسر انداخت

شرایط مسکن در آلمان دانشجویان را به دردسر انداخت