مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-31سياسي

برای مقابله با بارندگی های سیل آسا لرستان در آمادگی کامل است


با تشکیل قرارگاه مقابله با بارندگی های سیل آسا در آمادگی کاملی برای شرایط بحرانی هستیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: با تشکیل قرارگاه مقابله با بارندگی های سیل آسا در آمادگی کاملی برای شرایط بحرانی هستیم.

یاسر اکبریان امروز نهم آبان ماه در بازدید مدیران کل بحران و بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور از تأسیسات آب و فاضلاب لرستان، گزارشی از آخرین اقدامات و برنامه های عملیاتی شرکت برای تأمین آب شرب شهر خرم آباد و همچنین اقدامات انجام گرفته برای مواجهه با فصل بارندگی ها ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه مقابله با بارندگی های سیل آسا در آمادگی کاملی برای شرایط بحرانی هستیم و همکاران با تجهیزات و کمک از پیمانکاران شرکت در همه شهرستان ها در صورت وقوع حوادث پای کار خواهند آمد.

اکبری مدیرکل بحران شرکت مهندسی آبفا کشور نیز ضمن قدردانی از تلاش ها، گزارش های بیان شده، آمادگی نیروی انسانی و امکانات فیزیکی شرکت، در خصوص پیگیری مسائل مطرح شده توسط مدیرعامل شرکت آبفا لرستان در مرکز قول همکاری دادند.

همچنین رسولی امین مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مهندسی آبفا کشور ارائه خدمات بی وقفه و شبانه روزی به مردم را از مهم ترین ویژگی شرکت های آبفا در دولت سیزدهم دانست و تأکید کرد: بایستی به شکلی برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با بارندگی های سیل آسا لرستان در آمادگی کامل است

برای مقابله با بارندگی های سیل آسا لرستان در آمادگی کامل است