مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-05اقتصادي

285 معلم از طریق آزمون استخدامی در رباط کریم جذب شد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم گفت: بخش زیادی از کمبود معلم با تزریق 285 آموزگار و دبیر از طریق آزمون استخدامی جبران شد و در حال حاضر 5 دبیر تخصصی برای هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش کمبود داریم که طی هفته جاری برطرف خواهد شد.

- مهدی حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از افزایش 5 درصدی دانش آموزان شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تعداد دانش آموزان شهرستان رباط کریم امسال 86 هزار دانش آموز است.

وی سهم پرند را بیش از 37 هزار دانش آموز دانست و گفت: با وجود داشتن 3700 معلم در سطح شهرستان، باز هم با کمبود معلم روبرو هستیم که افزایش رشد دانش آموزان در منطقه یکی از دلایل آن است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم در ادامه در خصوص حل مشکل کمبود معلم تصریح کرد: بخش زیادی از کمبودها با تزریق 285 نفر آموزگار و دبیر از سوی اداره کل در برنامه آزمون استخدامی جبران شد و در حال حاضر حدود 5 دبیر تخصصی برای هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش کمبود داریم که با رایزنی با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران طی هفته جاری برطرف خواهد شد.

  وی در پایان تاکید کرد: البته بخش زیادی از بهبود شرایط فعلی را مدیون همکارانی هستیم که با قبول اضافه تدریس ساماندهی امسال ما را، با کیفیت بیشتری سامان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

285 معلم از طریق آزمون استخدامی در رباط کریم جذب شد

285 معلم از طریق آزمون استخدامی در رباط کریم جذب شد