مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-05حوادث

پایان راه 28 نفر سارق سابقه دار در خراسان شمالی


رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری 28 نفر سارق و مالخر در اجرای طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری 28 نفر سارق و مالخر در اجرای طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه در سطح استان خبر داد.

سرهنگ مقصود رستگار اظهارکرد: طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه به صورت هدفمند در تمامی شهرستان های سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 28 نفر سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند، افزود: در همین رابطه 44 فقره سرقت نیز کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه یک واحد صنفی ضایعاتی نیز که در امر خرید اموال مسروقه فعالیت می کرد پلمب شد، تصریح کرد: اجرای اینگونه طرح ها با قوت و قدرت در سطح استان اجرا خواهد شد و از شهروندان هم انتظار داریم تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

جاعل معافیت های پزشکی در بجنورد به 5 سال حبس محکوم شد معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز از دستگیری فردی که با دریافت مبلغ قابل توجهی اقدام به مدارک پزشکی و در نتیجه معافیت برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان راه 28 نفر سارق سابقه دار در خراسان شمالی

پایان راه 28 نفر سارق سابقه دار در خراسان شمالی