مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:452023-11-08سياسي

ملّا برادر: برای توسعه افغانستان به همکاری شرکت های ایرانی نیازمندیم


معاون اقتصادی نخست وزیر حکومت طالبان بر نیاز کشورش به همکاری و مشارکت شرکت های ایرانی در توسعه صنعتی افغانستان تاکید کرد.

- معاون اقتصادی نخست وزیر حکومت طالبان بر نیاز کشورش به همکاری و مشارکت شرکت های ایرانی در توسعه صنعتی افغانستان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم مهدی پور معاون رسانه ای نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان، اعلام کرد که ملا عبدالغنی برادر؛ معاون اقتصادی نخست وزیر حکومت طالبان و هیات اقتصادی همراه او، امروز (چهارشنبه 17 آبان) از کارخانه ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.

در این دیدار، حسن کاظمی قمی؛ نماینده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان و شماری دیگر از مقام های ایرانی نیز هیات اقتصادی طالبان را همراهی می کردند.

در جریان این بازدید، مهندس کوهی؛ مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان، ظرفیت ها، قابلیت ها و توانمندی های این شرکت صنعتی در حوزه تولید و صادرات را تشریح کرد و گفت که در حال حاضر 85 درصد ماشین آلات مورد استفاده شرکت ذوب آهن، از سوی خود این شرکت تولید می شود.

به گفته کوهی 40 درصد تولیدات شرکت ذوب آهن اصفهان به کشورهای همسایه، منطقه و جهان صادر می شود؛ آقای کوهی همچنین به ظرفیت های قابل توجه شرکت ذوب آهن در تولید ریل و پیشبرد پروژه های عظیم سازندگی در کشورهای در حال توسعه از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملّا برادر: برای توسعه افغانستان به همکاری شرکت های ایرانی نیازمندیم

ملّا برادر: برای توسعه افغانستان به همکاری شرکت های ایرانی نیازمندیم