مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-03ورزشي

دومین شکست تیم نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال زنان ایران 6 تایی ثبت شد


دومین مسابقه تیم نوا آمل در نخستین فصل حضور این تیم در سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه های ایران برابر تیم پرمهره پالایش نفت آبادن با ثبت شکست 6 بر صفر برابر تیم پالایش نفت آبادان همراه شد.

- ایسنا/مازندران دومین مسابقه تیم نوا آمل در نخستین فصل حضور این تیم در سوپرلیگ فوتسال زنان باشگاه های ایران برابر تیم پرمهره پالایش نفت آبادن با ثبت شکست 6 بر صفر برابر تیم پالایش نفت آبادان همراه شد.

تیم نوا آمل درهفته دوم سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه های کشور ظهر جمعه 12 آبان ماه در سالن ورزشی شمال آمل میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود و در پایان با نتیجه 6 بر یک برابر میهمان مدعی خود تن به شکست پرگل داد.

دو تیم نوا آمل و پالایش نفت آبادان درحالی درهفته دوم به مصاف هم رفتند که هر دو تیم بازی هفته نخست خودشان را به حریفان باختند و برای کسب نخستین پیروزی در این مسابقه لحظه شماری می کردند.

شاگردان فاطمه جانعلی پور در تیم نوا آمل که با قهرمانی در لیگ برترفوتسال بانوان باشگاه های کشور، سهمیه سوپرلیگ را در فصل جاری کسب کرده بودند، برای کسب نخستین پیروزی و فراموش کردن شکست هفته نخست، با انگیزه های زیادی وارد زمین شدند.

هرچند تیم آبادانی با بهره گیری از بازیکنان توانمند و ملی پوش خود در شروع مسابقه بهتر از میزبان ظاهر شد و با گل دقایق ابتدایی مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شکست تیم نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال زنان ایران 6 تایی ثبت شد

دومین شکست تیم نوا آمل در سوپرلیگ فوتسال زنان ایران 6 تایی ثبت شد