مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-15بين الملل

نظامیان آمریکا در فلسطین اشغالی چه می کنند؟


به دنبال اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکا درباره ماموریت نظامیان اعزام شده واشنگتن به سرزمین های اشغالی درپی آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، شواهد و گفته های منابع محلی حاکی از آن است که برخلاف ادعاهای مقامات رسمی این کشور، - به دنبال اظهارات ضد و نقیض مقامات آمریکا درباره ماموریت نظامیان اعزام شده واشنگتن به سرزمین های اشغالی درپی آغاز عملیات طوفان الاقصی ، شواهد و گفته های منابع محلی حاکی از آن است که برخلاف ادعاهای مقامات رسمی این کشور، این نظامیان در نبرد زمینی در غزه مداخله مستقیم دارند و حتی در جریان این نبردها متحمل تلفات و خسارات سنگین شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی وارد چهلمین روز از حملات خود به غزه شده است، سوالاتی در مورد ماهیت دقیق حمایت آمریکا از این جنگ بدون پاسخ مانده است.

یک مقام وزارت دفاع آمریکا هفته گذشته فاش کرد که نیروهای عملیات ویژه واشنگتن در سرزمین های اشغالی مستقر هستند و به طور فعال به صهیونیست ها در چند زمینه، از جمله تلاش برای شناسایی محل نگهداری اسرا در غزه به ویژه اسرای آمریکایی، کمک می کنند.

این مقام آمریکایی جزییات بیشتری را فاش نکرد، اما منابع دیگری به نیویورک تایمز گفتند که وزارت دفاع این کشور در هفته های اخیر ده ها کماندو را به فلسطین اشغالی اعزام کرده و از قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان آمریکا در فلسطین اشغالی چه می کنند؟

نظامیان آمریکا در فلسطین اشغالی چه می کنند؟