مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-07سياسي

نشست علنی شورای امنیت سازمان ملل درباره توقف جنگ در غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، پس از کارشکنی آمریکا و انگلیس و ناکامی مجدد نشست غیرعلنی روز دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل در تصویب قطعنامه توقف جنگ در غزه و برقراری آتش بس، - نماینده امارات اعلام کرد شورای امنیت سازمان ملل بار دیگر روز پنج شنبه درباره توقف جنگ در غزه و برقراری آتش بس نشست علنی برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، پس از کارشکنی آمریکا و انگلیس و ناکامی مجدد نشست غیرعلنی روز دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل در تصویب قطعنامه توقف جنگ در غزه و برقراری آتش بس، لانا زکی نسیبه ، نماینده امارات در سازمان ملل اعلام کرد شورای امنیت روز پنج شنبه 9 نوامبر بار دیگر درباره برقراری آتش بس در خاورمیانه، نشست علنی برگزار خواهد کرد.

به گفته نماینده امارات، چین که در این ماه ریاست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در نظر دارد به طور منظم جلسات رسمی و غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل را در خصوص فاجعه انسانی در نوار غزه برگزار کند.

وی همچنین تأکید کرد که تمامی 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل در رایزنی ها درباره سند حل مناقشه خاورمیانه که از سوی ده کشور غیردائم این سازمان پیشنهاد شده است، شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علنی شورای امنیت سازمان ملل درباره توقف جنگ در غزه

نشست علنی شورای امنیت سازمان ملل درباره توقف جنگ در غزه