مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-20سياسي

دوره آموزشی خبرنویسی و اصول عکاسی در بیرجند برگزار شد


به همت جهاددانشگاهی، خانه مطبوعات خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند دوره اصول خبر نویسی و عکاسی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی به همت جهاددانشگاهی، خانه مطبوعات خراسان جنوبی و دانشگاه بیرجند دوره اصول خبر نویسی و عکاسی برگزار شد.

سیدمحمدحسین سیدکاشی رییس جهاد دانشگاهی امروز 29 آبان در آیین افتتاح این دوره با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا را در دل خود جا داده است، بر آمادگی مجموعه جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا و ایکنا برای بیان دستاوردهای آموزشی تاکید کرد.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این جلسه استفاده برای کمک و همراهی دانشجویان و افرادی که در دستگاه های اجرایی به عنوان رابط خبری فعالیت و همکاری می کنند است.

سیدکاشی گفت: از همکاران شاغل در دستگاه های اجرایی و دانشجویانی که در این جلسه شرکت کردند و علاقه و استعداد خود را در حوزه خبر و رسانه می بینند، دعوت به همکاری می کنیم.

رییس جهاددانشگاهی افزود: آماده همکاری با علاقمندان به حوزه خبر و رسانه به عنوان خبرنگار افتخاری، رابط خبری در دستگاه اجرایی و کارآموزی دانشجویانی که به صورت حضوری در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی آموزش های تکمیلی را ببینند هستیم تا بتوانیم از افراد توانمند در آینده به صورت خبرنگار حرفه ای در قالب قراردادهای متنوعی که برای همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی خبرنویسی و اصول عکاسی در بیرجند برگزار شد

دوره آموزشی خبرنویسی و اصول عکاسی در بیرجند برگزار شد