مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-09سياسي

فریب بزرگ رژیم صهیونیستی که توسط حماس رقم زده شد


حماسی ها تحلیلشان این بوده است که اگر وارد جنگ های فرعی شوند مقداری از موشک ها باید از بین بروند و نیروها شهید شوند در نتیجه عملیات عقب می افتاد که دو سال تحمل کردند و این صبر خودش یک صبر انقلابی بود که باعث شد این عملیات صورت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسعود اسداللهی در نشست بصیرتی سیاسی طوفان الاقصی، دلایل، دست آوردها و پیامدها که به همت معاونت سیاسی مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، شامگاه گذشته (چهارشنبه 17 آبان) در مرکز دارالقران علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به حوادث فلسطین و طوفان الاقصی گفت: بیش از یک ماه، مبارزه مسلمانان علیه اسراییل شروع شده است که بی نظیر است؛ فلسطینیان واژه طوفان را به کار بردند اما رهبر معظم انقلاب واژه زلزله را به کار بردند که بسیار مناسب تر است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: آخرین باری که حماس با اسراییل درگیر شده بود مربوط به دوسال قبل یعنی عملیات سیف القدس است که اسراییل نیز آن را نگهبان دیوارها نامیده بود، که حماس در آن عملیات، چهره جدیدی از توان موشکی خود را از نظر برد، دقت و سرجنگی به نمایش گذاشت که آن نیز یک نوع غافلیگری بود.

اسداللهی خاطرنشان کرد: ویرانگری های اسراییل در عملیات سیف القدس نسبت به گذشته یک رکورد بود اما ویرانگری و وحشی گری که امروز اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب بزرگ رژیم صهیونیستی که توسط حماس رقم زده شد

فریب بزرگ رژیم صهیونیستی که توسط حماس رقم زده شد