مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:202023-11-19حوادث

قاتل فراری، خود را تسلیم پلیس کرد


سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: قاتل 52 ساله ای که حوالی ظهر امروز یکشنبه 3 عضو از خانواده اش را به قتل رسانده بود، زمانی که عرصه را بر خود تنگ دید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: حوالی ظهر امروز یکشنبه پس از اطلاع پلیس از وقوع یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل دریکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، تیم های تخصصی پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد پدر 52 ساله خانواده به دنبال اختلافات خانوادگی با استفاده از اسلحه شکاری پران اقدام به قتل همسر، خواهر همسر و عروس خانواده کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: به دنبال این حادثه و با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات همه جانبه پلیس برای دستگیری قاتل متواری آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به ردیابی محل تردد وی در کوه های اطراف روستای محل جنایت شدند.

وی ادامه داد: قاتل متواری هم که متوجه حضور مأموران شده و عرصه را بر خود تنگ می دید به ناچار خود را به پاسگاه قزانچی معرفی و به قتل هر سه نفر اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل فراری، خود را تسلیم پلیس کرد

قاتل فراری، خود را تسلیم پلیس کرد