چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-08پزشكي

دانشمندان چینی مکمل ضد پیری را کشف کردند

در حالی که دانشمندان هنوز در مراحل اولیه درک کاربردهای عملی این کشف هستند، معتقدند که مصرف دوز روزانه مکمل ویتامین C ممکن است به کند کردن روند پیری کمک کند.

- دانشمندان چینی ادعا می کنند که به موفقیتی کلیدی در حوزه مطالعات ضد پیری دست یافته اند و ضمن تشریح تحقیقات خود می گویند مصرف روزانه مکمل ویتامین C برای افراد مسن می تواند بسیار مفید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، سال هاست که روند پیری دانشمندان را گیج کرده و اسرار گذر عمر، آنها را به فکر فرو برده است.

تاکنون همه چیز از معجون های جوانی گرفته تا تزریق خون جوان برای معکوس کردن روند پیری آزمایش شده است، اما اکنون یک کشف دیگر به بارقه ای از امید در این زمینه اشاره می کند.

گروهی از دانشمندان چینی گروهی از سلول ها به نام CHIT1 را در نخاع شناسایی کرده اند که با روند پیری مرتبط است.

در حالی که دانشمندان هنوز در مراحل اولیه درک کاربردهای عملی این کشف هستند، معتقدند که مصرف دوز روزانه ویتامین C ممکن است به کند کردن روند پیری کمک کند.

CHIT1 نشانگری برای درمان مشکلات پیری نخاع؟ ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان اغلب دارای خواص ضد پیری بالقوه در نظر گرفته می شود.

آنتی اکسیدان ها به محافظت از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کنند.

دانشمندان چینی مکمل ضد پیری را کشف کردند