مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-16بين الملل

اجلاس مقام های دفاعی آمریکا، چین و آسه آن در بحبوحه بحران ها


وزرای دفاع و مقامات ایالات متحده، چین، روسیه و آسیای جنوب شرقی امروز (پنجشنبه) در اندونزی گرد هم آمدند تا نشستی داشته باشند که در آن انتظار می رود درباره بحران های ژئوپلیتیکی در داخل و خارج از این منطقه گفت وگو کنند.

- وزرای دفاع و مقامات ایالات متحده، چین، روسیه و آسیای جنوب شرقی امروز (پنجشنبه) در اندونزی گرد هم آمدند تا نشستی داشته باشند که در آن انتظار می رود درباره بحران های ژئوپلیتیکی در داخل و خارج از این منطقه گفت وگو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزرای دفاع در بلوک منطقه ای جنوب شرق آسیا، آسه آن، روز چهارشنبه خواستار آتش بس در غزه و راه حلی پایدار در میانمار شدند که درگیری ها در آنجا عمیق تر شده است.

پرابوو سوبیانتو، وزیر دفاع اندونزی امروز در سخنرانی افتتاحیه خود گفت: اندونزی بر این عقیده است که مسائل امنیتی متعدد منطقه، از تهدیدهای سنتی و غیرسنتی، تنها با همکاری گسترده و فراگیر جهانی قابل حل است.

وزیر دفاع اندونزی در این سخنرانی به موضوع خاصی اشاره نکرد، اما روز چهارشنبه از دریای چین جنوبی، شبه جزیره کره و میانمار به عنوان نقاط حساسی که می توانند منطقه را بی ثبات کنند نام برد.

در میان شرکت کنندگان لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه و جینگ جیانفنگ، معاون رییس ستاد مشترک ستاد مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس مقام های دفاعی آمریکا، چین و آسه آن در بحبوحه بحران ها

اجلاس مقام های دفاعی آمریکا، چین و آسه آن در بحبوحه بحران ها