مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:422023-11-15اقتصادي

اجرای 14 طرح تحولی صنعت نساجی در یزد


مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری یزد گفت: در محور نساجی و پوشاک سند یزد نوین، تعداد 14 طرح بزرگ در نظرگرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مرتضی محمودی عصرامروز در جمع اصحاب رسانه استان اظها رکرد:  از طرح های تحولی یزد نوین، 9 طرح مربوط به حوزه نساجی و 5 طرح در بخش پوشاک است.

وی با اشاره به این که یزد، قطب صنعت نساجی کشور شناخته شده است، افزود: اجرای طرح بازسازی و نوسازی صنعت نساجی استان به عنوان یکی از مشکلات صنعت نساجی در دستور کار است تا به افزایش بهره وری و کیفیت در صنعت نساجی دست یابیم.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری یزد همچنین با اشاره به تعریف 5 طرح در محور پوشاک سند تحولی یزد‎نوین با توجه به دغدغه مسئولان ارشد استان، تصریح کرد: از جمله این طرح ها، سرمایه گذاری های جدید در حوزه پوشاک به عنوان بخش پایین دست صنعت نساجی به ویژه در بخش دوخت است.

محمودی خاطرنشان کرد: این طرح هزار ماشین بافندگی جدید است که تهیه آن به اعتباری بین هزار تا هزار و 500 میلیارد تومان نیاز دارد، بخشی از اعتبار را دولت تقبل کرده و بخشی هم صنعتگران تامین اعتبار کرده اند.

پایان پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 14 طرح تحولی صنعت نساجی در یزد

اجرای 14 طرح تحولی صنعت نساجی در یزد