مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-24فرهنگي

«ایران دخت» یک اسم رمز برای ایران فرهنگی است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی کشور با تقدیر از دست اندرکاران نماهنگ «ایران دخت» و تاکید بر ترویج و ساخت چنین آثاری، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی کشور با تقدیر از دست اندرکاران نماهنگ ایران دخت و تاکید بر ترویج و ساخت چنین آثاری، گفت: ایران دخت یک اسم رمز برای ایران فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی گفت: کلمه ایران دخت من را یاد خاطره خانم گلرخسار می اندازد.

ایشان شاعر برجسته تاجیکستان هستند و در کشورهای مختلف مورد احترام هستند.

ایشان می گفتند ما را 300 سال از مام وطن جدا کرده اند ولی هنوز هم در دورترین مناطق، حتی مناطق عشایری برای دخترانشان نام ایران دخت و ایران گل انتخاب می کنند.

اسماعیلی ادامه داد: ایران دخت یک اسم رمز برای ایران فرهنگی است؛ کلمه زیبایی است و در حوزه آسیای میانه این کلمه توان ایجاد همراهی را دارد.

او درباره نماهنگ ایران دخت نیز گفت: این نماهنگ داستان زیبایی دارد که با قصه حمله غربی ها و مقاومت آریوبرزن آغاز می شود و تا همین امروز که با صهیونیست ها درگیر هستیم ادامه دارد و از سازندگان این کار تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران دخت» یک اسم رمز برای ایران فرهنگی است

«ایران دخت» یک اسم رمز برای ایران فرهنگی است