مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-12بين الملل

پیشنهاد ده گانه مقتدی صدر به سران نشست عربی اسلامی در ریاض


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از بغداد الیوم، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه خود درباره نشست سران عربی اسلامی درباره تحولات غزه گفت: - مقتدی صدر با تمجید از بیانیه پایانی نشست سران عربی اسلامی در ریاض درباره تحولات غزه، توصیه ده بندی خود را به سران کشورهای عربی و اسلامی برای انجام دادن آن طی مرحله آتی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از بغداد الیوم، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه خود درباره نشست سران عربی اسلامی درباره تحولات غزه گفت: تنها می توانم آنچه که کشور های اسلامی و عربی در نشست شنبه خود برای محکوم کردن و تقبیح اقدامات صهیونیست های تروریست علیه فلسطین عربی و درخواست شان برای لغو محاصره و عدم مجازات جمعی علیه غیرنظامیان صادر کردند، بستایم.

مقتدی صدر عنوان داشت: من از رهبران اسلامی و عربی امید دارم که این گام نخست و نه آخرین گام باشد و با ادامه تروریسم صهیونیستی علیه عموم فلسطین و بالأخص غزه، نشست رهبران اسلامی و عربی نیز ادامه داشته باشد.

رهبر جریان صدر ادامه داد: من در مقابل شما برخی پیشنهادات را برای مصوبات آتی مطرح می کنم که می تواند از جانب شما صادر شود، از جمله اینکه:نخست: ارتش های اسلامی و عربی وضعیت آماده باش اعلام کنند؛ چراکه اگر غزه و مقاومت سقوط کند، این امر خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ده گانه مقتدی صدر به سران نشست عربی اسلامی در ریاض

پیشنهاد ده گانه مقتدی صدر به سران نشست عربی اسلامی در ریاض