مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-31بين الملل

رژیم صهیونیستی ده ها هزار اصله درخت زیتون لبنان را با فسفر سفید نابود کرد


وزیر کشاورزی لبنان گفت، اسراییل در جریان تجاوز نظامی به جنوب لبنان ده ها هزار اصله درخت زیتون را با فسفر سفید سوزانده و بیروت درصدد شکایت از این رژیم به سازمان ملل در نقض قوانین بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از لبنان 24، عباس الحاج حسن، وزیر کشاورزی دولت پیشبرد امور لبنان تایید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بیش از 40 هزار اصله درخت زیتون چند ساله را در جنوب این کشور با بمب های فسفر سفید ممنوعه سوزاند.

الحاج حسن گفت: از مزارع اشغالی شبعا، تپه های کفر شوبا و حاصبیا و شهرک های نوار مرز از العدیسه و کفر کلا تا الخیام و البیاضه، همه این مناطق زیر کشت مرغوب ترین انواع زیتون است که به دنیا صادر می کنیم.

الحاج حسن در اظهاراتی اعلام کرد: دولت لبنان در صدد تسلیم شکایت به سازمان ملل در اعتراض به وحشیگری دشمن صهیونیستی و نقض قوانین بین المللی و حاکمیت لبنان است.

وزیر لبنانی بر حق مردم کشورش برای دفاع از میهن خود تاکید کرد که هر دقیقه توسط هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی که دائما بر فراز مناطق مختلف لبنان پرواز می کنند، نقض می شود.

الحاج حسن تاکید کرد: وقتی جنوب لبنان آسیب می بیند، کل کشور آسیب می بیند و وقتی محصول جنوب لبنان تحت تأثیر قرار می گیرد، محصول در سطح ملی لبنان تحت تأثیر قرار می گیرد، بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی ده ها هزار اصله درخت زیتون لبنان را با فسفر سفید نابود کرد

رژیم صهیونیستی ده ها هزار اصله درخت زیتون لبنان را با فسفر سفید نابود کرد