مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-17حوادث

پلمب 3 مرکز غیرمجاز تزریق بوتاکس در اصفهان


رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و پلمب 3 مرکز غیرمجاز تزریق بوتاکس در عملیات ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان خبر داد.

- مسعود طُریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وصول پرونده ای از مرجع قضایی مبنی بر فعالیت غیرمجاز 3 مرکز تزریق بوتاکس که باعث باعث فلج شدن صورت و بروز عوارض بسیاری برای مشتریان این مراکز شده  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس  اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و یک سری اقدامات اطلاعاتی این 3 مرکز را شناسایی و پس از جمع آوری مدارک و مستندات لازم در خصوص جرایم آنها در هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان از آنان  بازدید و بازرسی کرده و پس از محرز شدن تخلفات مربوطه  هر سه مرکز را با حکم قضایی پلمب کردند.

طریفی با اشاره به وصول شکایات متعدد از مراکز مربوطه گفت: دراین خصوص متصدیان متخلف این مراکز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به جرایم آنها تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 مرکز غیرمجاز تزریق بوتاکس در اصفهان

پلمب 3 مرکز غیرمجاز تزریق بوتاکس در اصفهان