مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-03سياسي

یکصدا شدن جهان اسلام ریشه جنایات رژیم صهیونیستی را می خشکاند


برای بعضی از دولتمردان کشورهای عربی متاسف هستیم که متحد نیستند و در برابر ظلم کاری انجام نمی دهند، در حالی که می بینند ظالمی مثل رژیم صهیونیستی 25 هزار تن بمب بر سر مسلمانان مظلوم ریخته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کوهبنان بام فرهنگی استان کرمان است و باید استعدادها شناسایی و از استعدادهای درخشان خصوصا دانش آموزان در رشته های مختلف قدردانی شود و مسؤولان از این عزیزان حمایت کنند.

وی ادامه داد: شهرستان کوهبنان در بحث کشاورزی بدلیل خشکسالی های اخیر دچار خسارت زیادی شده و باید در حوزه توسعه معادن و صنعتی شدن جبران شود.

امام جمعه کوهبنان احداث کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره را موجب رشد اشتغال در شهرستان دانست و گفت:  با احداث خط گندله و آهن اسفنجی در آینده دیگر بیکاری در شهرستان نخواهیم داشت.

امام جمعه کوهبنان افزود: یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لاله جاسوسی و روز دانش آموز امسال بدلیل جنایات رژیم صهیونیستی باید با شکوه بالایی برگزار شود که این مراسم در کوهبنان از میدان شهدا تا اداره آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان و سایر اقشار برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکصدا شدن جهان اسلام ریشه جنایات رژیم صهیونیستی را می خشکاند

یکصدا شدن جهان اسلام ریشه جنایات رژیم صهیونیستی را می خشکاند