مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-14سياسي

پاسخ صحرایی به واکنش ها به تفکیک جنسیتی کتب


وزیر آموزش و پرورش به حواشی ایجادشده درخصوص مطالبی که وی اخیرا بیان کرده بود، به ویژه تدوین کتب درسی دانش آموزان بر اساس جنسیت، واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، رضامراد صحرایی بااشاره به اینکه دیروز در ستایش جشنواره بهیندخت که برای تجلیل از مقام دختران برجسته است، بنده راهکاری از سند تحول را بیان کردم که می گوید برنامه درسی، فضای مدرسه و نظامات ما متناسب با نیازهای دختران و پسران باید بهینه شود.

وی ادامه داد: رسانه ای تیتر زده است تفکیک جنسیتی در آموزش و پرورش و یک صفحه تمام از یک روزنامه که مال بیت المال است را تباه کرده است.

همین افراد و همین ذهنیت عامل بهره ور نشدن کشور است.

وی در همایش ملی آموزش و پرورش، ارتقای بهره وری، چالش ها، راهبردها و راهکارها، امروز در اردوگاه بین المللی شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: واقعاً بلایی بر سر آموزش و پرورش آمده است که ناشی از نداشتن نگاه راهبردی بهره وری کلان است که آموزش و پرورش به مثابه یکی دیگر از دستگاه هاست و باعث شده است دائماً درگیر مسائلی باشیم که در حال تولید هستند یا تولید شده و به ما تحویل شدند.

وی اضافه کرد: مدیر بعدی مکلف است یا این مسائل را رفع کند یا برای اینکه خودش را عبور دهد و یکجوری از سر خودش وا کند؛ لذا روزمرگی یکی از چالش هایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ صحرایی به واکنش ها به تفکیک جنسیتی کتب

پاسخ صحرایی به واکنش ها به تفکیک جنسیتی کتب