مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:172023-11-20سياسي

کار پرستاری جز با ایمان به خدا قابل انجام نیست


مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: انجام کار پرستاری جز با ایمان و نوعدوستی قابل انجام نیست و گاه پرستاران برای بیماران کارهایی انجام می دهند که خانواده هایشان انجام نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، عباس اکبری مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان، ارسلان حیدری رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان، حسن مکرمی مدیر شعب بانک رفاه هرمزگان و جمعی از پرستاران و کادر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، از پرستاران مجموعه مدیریت درمان تقدیر شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: حضرت زینب کبری(س) خصوصیاتی دارند که این خصوصیات در پرستاران نیز وجود دارد.

غلامعباس مومنی افزود: یکی از این خصوصیات، صبر حضرت زینب (س) است و پرستاران نیز باید صبر زیادی داشته باشد چرا که با ناملایمات زیادی روبرو می شوند و باید در برابر این مشکلات، صبر و شکیبایی زیادی داشته باشند.

  مومنی بیان کرد: مراقبت کردن یکی دیگر از خصوصیات پرستاران است و این فرشتگان زمینی با جان و دل از بیماران مراقبت می کنند و این برای پرستاران یک افتخار است.

وی اظهارداشت: ایمان و استقامت نیز یکی دیگر از ویژگی های پرستاران است و همه پرستاران از این ویژگی برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار پرستاری جز با ایمان به خدا قابل انجام نیست

کار پرستاری جز با ایمان به خدا قابل انجام نیست