مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-15سياسي

برترین های جشنواره ملی پایان نامه های قرآنی کشور معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، اختتامیه بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی کشور با حضور جمعی از مسئولان از جمله معاون وزیر علوم و مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ، - اختتامیه بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی کشور در تالار خیام دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، اختتامیه بیست ویکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی کشور با حضور جمعی از مسئولان از جمله معاون وزیر علوم و مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ، در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

* قرآن کتاب هدایت است  امام جمعه رفسنجان در این مراسم با تأکید بر این که پژوهشگران قرآنی باید قرآن را به صحنه عمل و اجرا بیاورند، گفت: دشمنان نتوانستند قرآن را از ما بگیرند اما تلاش کردند کاربرد قرآن را تغییر دهند که موفق هم بودند.

  حجت الاسلام اصغر عسکری افزود: قرآن باید در دانشگاه ها و مراکز علمی و محافل ما به عنوان کتاب مطرح مورد بررسی قرار گیرد، اما متاسفانه در محافل ترحیم عمدتا از آن استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه پیامبراسلام (ص) فرمودند خانه های خود را با تلاوت قرآن روشن کنید ، گفت: قرآن باید در مراکز علمی و پژوهشی مورد بحث قرار گیرد و از اشارات قرآن بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های جشنواره ملی پایان نامه های قرآنی کشور معرفی شدند

برترین های جشنواره ملی پایان نامه های قرآنی کشور معرفی شدند