مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-31اقتصادي

قیمت نان هیچ تغییری نکرده است


مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزن چانه و قیمت نان هیچ تغییری نیافته است و با نانوایان متخلف که این دو مورد را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود و مردم می توانند موارد تخلفی را از طریق سامانه 124 به بازرسان و ناظران گزارش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، مسعود امرالهی در رادیو اقتصاد گفت: فروش کالاهای اساسی در پلتفرم های فروش اینترنتی باید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار انجام شود و با مشاهده هرگونه مغایرت با دستورالعمل مانع از فعالیت های آن می شویم .

وی با تاکید بر اجرای طرح تشدید نظارت بر فروش نان از ابتدای ماه آبان، توضیح داد: طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایان در 2 حوزه کم فروشی و گران فروشی بیشتر تمرکز یافته است.

این مقام مسؤول ادامه داد: وزن چانه و قیمت نان هیچ تغییری نیافته است و با نانوایان متخلف که این دو مورد را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود و مردم می توانند موارد تخلفی را از طریق سامانه 124 به بازرسان و ناظران گزارش کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی، وزن چانه هر نان سنگک و نان بربری را 600 گرم اعلام کرد.

وی با تاکید بر الزام دفاع از حقوق شهروندان توسط این دفتر، گفت: از ابتدای مهرماه طرح شمیم ماه مهر را در راستای دفاع از حقوق شهروندی به مرحله اجرا گذاشتیم و تمرکز نظارت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان هیچ تغییری نکرده است

قیمت نان هیچ تغییری نکرده است