مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-08سياسي

خسارت های سیلاب در «میامی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، جاری شدن سیلاب در بخش هایی از شهرستان میامی متأسفانه خسارت هایی بر جای گذاشت؛ اما تاکنون گزارشی از جان باختن هیچ فردی در سیل ارائه نشده است.

حجت الله یحیایی، سخنگوی استانداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به بارندگی شدید غروب روز گذشته و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق مسکونی در بخش کالپوش شهرستان میامی، موضوع به سرعت پیگیری شد.

وی تصریح کرد: استاندار سمنان همان دیشب به اتفاق مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و برخی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان سمنان با هدف بازدید میدانی و مدیریت بحران، به شهرستان میامی سفر کرد.

سخنگوی استانداری سمنان ادامه داد: خدمت 24 ساعته به مردم سیل زده در شهرستان میامی انجام و جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میامی هم به ریاست استاندار سمنان در بخش کالپوش برگزار شد.

یحیایی بیان کرد: با توجه به بارندگی های شدید و اهمیت موضوع، استاندار سمنان با حضور میدانی در بخش کالپوش میامی، فرماندهی و مدیریت بحران را شخصاً بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: استاندار سمنان از صبح امروز نیز با حضور در روستای نام نیک از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی به صورت خانه به خانه در حال رصد آخرین وضع مناطق سیل زده و بررسی میزان خس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های سیلاب در «میامی»

خسارت های سیلاب در «میامی»