مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:352023-10-30ورزشي

تیم آورتا ساری در آمل به مهرام باخت!


تیم آورتا ساری یکی از دو نماینده مازندران به همراه تیم کاله در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، فصل جدید این مسابقات را با خانه به دوشی و شکست خانگی شروع شد.

- ایسنا/مازندران تیم آورتا ساری یکی از دو نماینده مازندران به همراه تیم کاله در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، فصل جدید این مسابقات را با خانه به دوشی و شکست خانگی شروع شد.

تیم آورتا ساری در هفته دوم این مسابقات و نخستین بازی خانگی عصر دوشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل از تیم پرآوازه مهرام میزبانی می کرد، با وجود نمایش قابل قبول و بازی پا یا پای برابر ملی پوشان تیم تهرانی در نهایت با نتیجه 100 بر 84 باخت تا دومین شکست نماینده ساری پس از باخت هفته نخست در شهرآورد برابر میزبانش کاله مازندران برای این تیم در جدول مسابقات ثبت شود.

در این مسابقه تیم آورتا ساری بازی را بهتر از میهمان مدعی خود شروع کرد و تا اواسط دست نخست برتری عددی مقابل مهرامی ها داشت، اما نتیجه این دست را 29 به 28 واگذار کرد.

مصاف دو تیم در دست دوم نیز تماشایی و نزدیک دنبال شد، اما بازیکنان ملی پوش مهرام با تجربه بالا فاصله امتیازی خود را برابر این آورتا زیاد کردند و در نهایت در دست دوم با نتیجه 52 بر 46 راهی رختکن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم آورتا ساری در آمل به مهرام باخت!

تیم آورتا ساری در آمل به مهرام باخت!