مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-12فرهنگي

کارگردانان تئاتر به صورت تخصصی و متمرکز جریان تولید اثر را دنبال کنند


داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به گستردگی تئاتر و تعریف شاخه های مختلف برای تولید اثر در این رشته هنری گفت: کارگردانان تئاتر باید به صورت تخصصی و متمرکز برای تولید اثر اقدام کنند و در بخش فکری و پژوهشی از افراد متخصص کمک بگیرند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری داور سی و پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به گستردگی تئاتر و تعریف شاخه های مختلف برای تولید اثر در این رشته هنری گفت: کارگردانان تئاتر باید به صورت تخصصی و متمرکز برای تولید اثر اقدام کنند و در بخش فکری و پژوهشی از افراد متخصص کمک بگیرند.

جلیل رفیعی در گفت و گو با ایسنا، تئاتر خوب را تئاتری برگرفته از مسائل روز جامعه و نیاز مخاطبان دانست و اظهار کرد: کارگردان هنری موفق، کارگردانی است که حوزه اجتماعی پیرامون خود را به خوبی رصد کرده و بشناسد و مباحث مهم در دیگر حوزه ها همچون فرهنگ، سیاست و خانواده را نیز دنبال کند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب متن و نمایش نامه برای تولید اثر نخستین اقدامی است که کارگردان باید با توجه به شناختش از مسائل روز آن را انجام دهد، افزود: نقطه ضعف کارگردانی تئاتر به ویژه در تئاتر استان ها به انتخاب موضوع و متن بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگردانان تئاتر به صورت تخصصی و متمرکز جریان تولید اثر را دنبال کنند

کارگردانان تئاتر به صورت تخصصی و متمرکز جریان تولید اثر را دنبال کنند