مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-18سياسي

افتتاح کتابخانه آیت الله ابوترابی در زارچ


همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتابخانه آیت الله ابوترابی شهرستان زارچ با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتابخانه آیت الله ابوترابی زارچ، با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان و جمعی از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی در این شهرستان افتتاح شد.

حجت الاسلام سید محمود روحانی طباطبایی، امام جمعه شهرستان زارچ سال 1402 را سالی خاطره انگیز برای مردم این شهرستان دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در این سال دو باب کتابخانه در این شهرستان افتتاح شد و این مهم اتقاق بسیار مبارکی است.

وی با اشاره به این که کتاب بهترین انیس و همراه و یار انسان و زمینه ساز آگاهی و دانایی است، افزود: مقام معظم رهبری(مدظله) نیز در این سه دهه اخیر در جمع فرهیختگان به تبدیل شدن کتابخوانی به فرهنگ عمومی تاکیدات بسیار داشتند.

محمد حسین پارساییان، سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد کتاب و کتابخوانی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در مورد اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فرمودند: من اگر بدانم هر روز یک ساعت باید حرف بزنم و نتیجه اش این باشد که مردم کتابخوان بشوند، حاضرم روزی یک ساعت و نیم حرف بزنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کتابخانه آیت الله ابوترابی در زارچ

افتتاح کتابخانه آیت الله ابوترابی در زارچ