مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-14اقتصادي

پنجره دوجداره آلومینیومی بخریم یا پنجره دوجداره upvc؟


شما هم ممکنه مثل خیلی از افراد به دنبال تهیه پنجره دوجداره استاندارد مورد نیاز خود باشید، یا برای ساختمانی نوساز و یا تعویض پنجره های قدیمی ساختمان محل سکونت خودتان.

- شما هم ممکنه مثل خیلی از افراد به دنبال تهیه پنجره دوجداره استاندارد مورد نیاز خود باشید، یا برای ساختمانی نوساز و یا تعویض پنجره های قدیمی ساختمان محل سکونت خودتان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فاراد پنجره، با یک سرچ و بررسی در سایت های تامین کنندگان و تولیدکنندگان پنجره های دوجداره با دو نوع از انواع آن آشنا می شوید: پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک پنجره دوجداره upvc حال جای سوال پیش می آید که از بین این دو کدام را انتخاب کنیم؟ پنجره دوجداره آلومینیومی یا پنجره دوجداره upvc؟ در این متن می خواهیم به طور خلاصه و شفاف و بر اساس تجربه چندین ساله در این صنعت به یک جمع بندی و مشاوره در ارتباط با نوع انتخاب، برسیم.

همانطور که می دانید هر دو نوع این پنجره های دوجداره در صورت تولید استاندارد و اصولی و رعایت کردن یک سری الزامات فنی اولیه، هر دو نوع عایق سرما، صوت و گرد و غبار و دوده می توانند باشند.

تکرار می کنیم تولید استاندارد فرض را بر این می گذاریم که این دو نوع محصول هر دو بصورت استاندارد تولید شده اند و سپس به مقایسه می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره دوجداره آلومینیومی بخریم یا پنجره دوجداره upvc؟

پنجره دوجداره آلومینیومی بخریم یا پنجره دوجداره upvc؟