مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-18سياسي

خدامحوری، ظاهر و باطن علامه طباطبایی را فرا گرفته بود


عضو جامعه ی مدرسین حوزه ی علمیه ی قم گفت: سخنان و گفتار علامه طباطبایی همواره مورد توجه صاحب نظران و اندیشندان قرار داشته و دارد چرا که او یک عالم باتقوایی بود که خدامحوری تمام ظاهر و باطنش را فرا گرفته بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو جامعه ی مدرسین حوزه ی علمیه ی قم گفت: سخنان و گفتار علامه طباطبایی همواره مورد توجه صاحب نظران و اندیشندان قرار داشته و دارد چرا که او یک عالم باتقوایی بود که خدامحوری تمام ظاهر و باطنش را فرا گرفته بود.

آیت الله غلامرضا فیاضی روز شنبه 27 آبان در کنگره ی علامه طباطبایی در دانشگاه تبریز با بیان اینکه علامه طباطبایی به آنچه که می دانست عمل می کرد و به آن التزام داشت، اظهار کرد: سخنان و گفتار این بزرگ مردجهان تشیع، همواره مورد توجه صاحب نظران و اندیشندان قرار داشته و دارد چراکه او یک عالم باتقوایی بود که خدامحوری تمام ظاهر و باطنش را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: علامه طباطبایی به عنوان یک عالم صالح در پی پیاده سازی سیره و آموزه های پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع) بود که شیعه به داشتن شخصیت بی مانندی مثل او به خود باید افتخار کند.

رییس کنگره ی علامه طباطبایی با اشاره به اجتهاد و نوآوری های علامه طباطبایی در علوم مختلف خاطرنشان کرد: ما باید در زمان حاضر قدردان چنین افرادی باشیم که در نسل های بعدی خود اثرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدامحوری، ظاهر و باطن علامه طباطبایی را فرا گرفته بود

خدامحوری، ظاهر و باطن علامه طباطبایی را فرا گرفته بود