موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-23اقتصادي

طراحی پل زیرقوسی بزرگ کشور در شرق مازندران


استاندار مازندران در بازدید از سد گلورد با بیان اینکه مطالعات گردشگری و طراحی پل زیرقوسی بزرگ آغاز شد، گفت: در این طرح برای 2 هزار نفر را به صورت مستقیم و 5 هزار نفر به طور غیرمستقیم شرایط اشتغال وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سیدمحمود حسینی پور در آیین آغاز عملیات اجرایی نصب عرشه پل بالادست سد گلورد در منطقه بهشهر اظهار کرد: قطعات این پل بزرگ به عنوان سومین پل زیرقوسی بزرگ کشور از اراک به مازندران به میزان 600 تن یعنی یک سوم حمل شد و بقیه در حال انجام است.

وی افزود: براساس نظرات کارشناسی پیمانکاران و مدیر پروژه امیدواریم تا 22 بهمن ماه این پروژه به اتمام برسد که بستگی به شرایط آب و هوایی دارد و قابل پیش بینی نیست.

استاندار مازندران یادآور شد: این پروژه ملی و افتخار این دولت است که بیشترین توجه به تأمین بودجه پل ارائه شد و کار عمیقی در مهندسی پل انجام شد.

حسینی پور گفت: آبگیری سد به میزان قابل توجهی انجام و تا زمان افتتاح پل، مخزن سد به 20 میلیون لیتر خواهد رسید.

وی افزود: از پروژه های بسیار مهم مازندران است که با کار و تلاش فراوان عملیاتی شد و امیدواریم مردم این منطقه که در زمان اجرا زحمات فراوانی متحمل شدند، از این نعمت بهره مند شده و جوانان از این پروژه گردشگری متنعم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی پل زیرقوسی بزرگ کشور در شرق مازندران

طراحی پل زیرقوسی بزرگ کشور در شرق مازندران