مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18سياسي

قالیباف: ملاک ورود افراد به گروه های جهادی را سلیقه آنها قرار ندهید


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مهم ترین فضا برای زدن حرف انقلابی فضای کار جهادی است، گفت: در گروه های جهادی اجازه دهید افراد با هر سلیقه وارد شوند و انقلابی و غیرانقلابی و مومن و غیرمومن نکنید چون کار جهادی به معنای تداوم فرهنگ اربعین است.

- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مهم ترین فضا برای زدن حرف انقلابی فضای کار جهادی است، گفت: در گروه های جهادی اجازه دهید افراد با هر سلیقه وارد شوند و انقلابی و غیرانقلابی و مومن و غیرمومن نکنید چون کار جهادی به معنای تداوم فرهنگ اربعین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در اولین گردهمایی مراکز خیریه و گروه های جهادی برتر دانشگاهی سراسر کشور گفت: درباره کارهای داوطلبانه خیریه و بحث های جهادی تفاوت ماهوی بین کارهای خیریه و جهادی در محیط دانشگاه و علمی با انجام این کارها در عموم جامعه و توسط اقشار دیگر وجود دارد؛ این تفاوت ماهوی مربوط به این است که دانشگاه پیش قراول علم است و از فرصت ها و فرهنگ غنی کار خیر و نیکوکاری و فرهنگ جهادی با مبانی آن پیش رفته و تجربه ها در کنار هم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مهم ترین فرصت های فناوری های اجتماعی و مهارت آموزی برای تربیت و ساختن آینده و پیشرفت ایران عزیز همین کارهای جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ملاک ورود افراد به گروه های جهادی را سلیقه آنها قرار ندهید

قالیباف: ملاک ورود افراد به گروه های جهادی را سلیقه آنها قرار ندهید