مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-26بين الملل

المیادین: آمریکا از بیم حملات مقاومت، در حال تقویت پایگاه های خود در سوریه است


شبکه لبنانی به نقل از برخی منابع موثق گزارش کرد که آمریکا از بیم حملات احتمالی مقاومت در حال تقویت پایگاه های غیرقانونی خود در شرق سوریه است.

- شبکه لبنانی به نقل از برخی منابع موثق گزارش کرد که آمریکا از بیم حملات احتمالی مقاومت در حال تقویت پایگاه های غیرقانونی خود در شرق سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه می گویند ائتلاف ضد داعش به سرکردگی آمریکا به دلیل نگرانی از حملات بعدی مقاومت، در حال تقویت پایگاه های غیرقانونی خود در شرق سوریه بوده و استحکاماتی شامل سامانه پدافند هوایی، سامانه کنترل و رصد و نیز نیروهایی را به این پایگاه ها منتقل کرد.

این منابع به شبکه المیادین گفتند: در چند روز گذشته هواپیماهای باری آمریکا در فرودگاه خراب الجیر فعالیت گسترده ای داشته و بارها در این فرودگاه اسلحه و تجهیزات ویژه پدافند هوایی را برای تقویت پایگاه های این کشور در برابر تشدید چشمگیر فعالیت های مقاومت مردمی، تخلیه کرد.

آن ها فاش کردند، این تجهیزات شامل سامانه های پدافند هوایی جدید، بیش از 50 دستگاه کامیون حامل تجهیزات، اسلحه و مهمات مختلف بود که از گذرگاه غیرقانونی الولید وارد پایگاه های آمریکایی در الحسکه شدند، همین طور تعداد محدودی سرباز برای تقویت پایگاه ها با تعداد بیشتری نیرو، به سوریه منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین: آمریکا از بیم حملات مقاومت، در حال تقویت پایگاه های خود در سوریه است

المیادین: آمریکا از بیم حملات مقاومت، در حال تقویت پایگاه های خود در سوریه است