مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-07اقتصادي

سرانه زمین صنعتی در کردستان 11 مترمربع است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سرانه زمین صنعتی در کردستان 11 مترمربع است که 7 مترمربع نسبت به میانگین کشوری کمتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدبختیار خلیقی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان با محور رفع مشکلات شهرستان بانه، اظهار داشت: در این جلسه با هدف تحقق شعار سال در سال مهار تورم و رشد تولید مشکلات و مسائل 15 واحد کشاورزی، صنعتی، معدنی و خدماتی شهرستان بانه بررسی می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: سرانه زمین صنعتی در کردستان 11 مترمربع و در کشور 18 مترمربع است.

به گفته وی، با توجه به پایین بودن سرانه زمین صنعتی در استان باید برنامه ریزی و سرمایه گذاری های ویژه ای در خصوص خرید زمین صنعتی ایجاد شود که سرمایه گذار با خیال راحت اقدام به سرمایه گذاری کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در راستای جبران کمبود زمین صنعتی در بانه یک زمین در کنار شهرک صنعتی در نظر گرفته شده که به عنوان شهرک صنعتی شماره 2 خریداری و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان به کمبود زمین صنعتی در بانه هم گریزی زد و گفت: کمبود زمین صنعتی در بانه بیش از شهرستان های دیگر استان است و برای جبران کمبود زمین صنعتی به دنبال خرید زمین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه زمین صنعتی در کردستان 11 مترمربع است

سرانه زمین صنعتی در کردستان 11 مترمربع است