مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-16بين الملل

ژست صلح دوستی اروپایی ها با بول و فون درلاین


با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه و اعتراضات جهانی به این حملات، جوزپ بورل، دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا و اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اروپا، - با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه و اعتراضات جهانی به این حملات، جوزپ بورل، دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا و اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اروپا، قرار است در نمایشی با عنوان محافظت از غیرنظامیان، باز کردن کریدورهای بشردوستانه جدید و آماده کردن منطقه برای گفتگوهای صلح به خاورمیانه بیایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گاردین نوشت: آنها همچنین هشدار خواهند داد که خشونت شهرک نشینان در کرانه باختری کاملاً غیرقابل قبول است و باید پایان یابد.

بورل قرار است امروز از شهرک صهیونیست نشین کیبوتس دیدن کرده و با وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل متحد و نمایندگان خانواده های گروگان ها دیدار کند.

وی سپس برای دیدار با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به رام الله خواهد رفت و سپس در بحرین، عربستان سعودی و اردن با رهبران این کشورها و نمایندگان عراق و کویت که برای گفت وگوهای جداگانه در بحرین حضور خواهند داشت، گفتگو خواهد کرد.

فون در لاین که یک هفته پس از طوفان الاقصی خود را به تل آویو رساند، این بار به تل آویو باز نخواهد گشت، بلکه تلاش های خود را در مصر و اردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژست صلح دوستی اروپایی ها با بول و فون درلاین

ژست صلح دوستی اروپایی ها با بول و فون درلاین