مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-07سياسي

صحرایی؛ وارث بی تدبیری تاریخی/ بی توجهی مجلس به تاکیدات رهبری در خصوص «ثبات مدیریت»!


«ثبات مدیریت در آموزش و پرورش»؛ کلید واژه ای که رهبری در دیدار با معلمان بدان اشاره و از تغییرات پی در پی وزرای این وزارتخانه انتقاد کردند، - صحرایی؛ وارث بی تدبیری تاریخی/ بی توجهی مجلس به تاکیدات رهبری در خصوص ثبات مدیریت ! ثبات مدیریت در آموزش و پرورش ؛ کلید واژه ای که رهبری در دیدار با معلمان بدان اشاره و از تغییرات پی در پی وزرای این وزارتخانه انتقاد کردند، گویا از خاطر نمایندگان مجلس رفته است که حالا تنها با گذشت 5 ماه از تصدی مراد صحرایی در این وزارتخانه و با عنوان کردن کلاس های خالی از معلم در برخی مناطق، بدنبال استیضاحی هستند که در همان جلسه رای اعتماد، صحرایی بدان اشاره کرده و بدین گونه خواستار همراهی های لازم برای جذب نیرو شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در واقع میراثی که به زعم وزیر آموزش و پرورش از دولت های قبل برای دولت سیزدهم به ارث مانده اکنون دامان خود صحرایی که می گفت دوست دارم مرا وزیر مدرسه صدا کنند، گرفته است؛ اما به نظر می رسد استیضاح وزیر مدرسه در شرایطی که مقام معظم رهبری درباره بی ثباتی مدیریتی در این وزارتخانه هشدار داده بودند، امری حساس است که به نظر نمایندگان مجلس از آن غافل شده اند.

پس از آنکه در شهریور 1400 حسین باغ گلی به عنوان نخستین گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش با 193 رای مخالف و 18 رای مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحرایی؛ وارث بی تدبیری تاریخی/ بی توجهی مجلس به تاکیدات رهبری در خصوص «ثبات مدیریت»!

صحرایی؛ وارث بی تدبیری تاریخی/ بی توجهی مجلس به تاکیدات رهبری در خصوص «ثبات مدیریت»!