مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-30سياسي

سوسک سرخرطومی ضررهای زیادی به شرق استان کرمان وارد کرده است


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با بیان اینکه آفت سوسک سرخرطومی ضررهای زیادی به شهرستان های شرق استان کرمان وارد کرده، گفت: برای مبارزه با آفت دانشگاه ها باید پای کار بیایند و فعالیت های تحقیقی و پژوهشی انجام دهند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با بیان اینکه آفت سوسک سرخرطومی ضررهای زیادی به شهرستان های شرق استان کرمان وارد کرده، گفت: برای مبارزه با آفت دانشگاه ها باید پای کار بیایند و فعالیت های تحقیقی و پژوهشی انجام دهند.

ابراهیم کریمی شامگاه هفتم آبان ماه در نشست با فرمانداران و رؤسای جهاد کشاورزی شرق استان کرمان با اشاره به گستردگی تهدیدات اظهار کرد: همه اقشار جامعه باید آمادگی لازم را برای مقابله با دشمن را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مبارزه با آفات در شرق استان کرمان در بُعد فرهنگ مدیریتی و ساختاری بسیار تغییر کرده، افزود: ساختار پدافند غیرعامل باید در استان کرمان تغییر کند و تنها نباید با مکاتبات ونامه نگاری کارها انجام شوند.

کریمی با اشاره به تخصیص سهم ناچیزی از اعتبارات استان به حفظ نباتات عنوان کرد: مدیران دستگاه های مختلف باید در راستای مصونیت سازی به منظور مقابله با تهدیدات مختلف برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوسک سرخرطومی ضررهای زیادی به شرق استان کرمان وارد کرده است

سوسک سرخرطومی ضررهای زیادی به شرق استان کرمان وارد کرده است