مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-08بين الملل

وال استریت ژورنال: غزه بدون آب پاکیزه، در خطر مسمومیت و بیماری قرار گرفته است


روزنامه آمریکایی نوشت، محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی باعث شده این منطقه آب پاکیزه نداشته و انواع بیماری ها در آن شیوع پیدا کند.

با کاهش شدید تولید آب تصفیه شده در غزه و رسیدن آن به حدود پنج درصد تولید قبل از آغاز جنگ، - روزنامه آمریکایی نوشت، محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی باعث شده این منطقه آب پاکیزه نداشته و انواع بیماری ها در آن شیوع پیدا کند.

با کاهش شدید تولید آب تصفیه شده در غزه و رسیدن آن به حدود پنج درصد تولید قبل از آغاز جنگ، ساکنان غزه به طور میانگین روزانه تنها به سه لیتر آب دسترسی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارشی را منتشر کرد که در آن به پیامدهای بزرگ انسانی و بهداشتی محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی پرداخته است.

در این گزارش آمده است: در نتیجه محاصره اسراییل نوار غزه بدون آب پاکیزه مانده و بیماری ها شیوع پیدا کرده و روزانه در غزه تنها سه لیتر آب پاکیزه به هر شخص می رسد چراکه تولید آب در آنجا متوقف شده و به حدود پنج درصد میزان تولید قبل از جنگ رسیده است.

طبق گزارش سازمان ملل، ساکنان نوار غزه و فعالان حوزه بهداشت و درمان در این منطقه، کمبود آب در غزه مردم را بیمار کرده و شرایط به ویژه در شمال غزه که محور عملیات زمینی اسراییل است، فاجعه بار بوده و آب آشامیدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: غزه بدون آب پاکیزه، در خطر مسمومیت و بیماری قرار گرفته است

وال استریت ژورنال: غزه بدون آب پاکیزه، در خطر مسمومیت و بیماری قرار گرفته است