مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:162023-11-18اقتصادي

معاون وزارت صمت: 9 تن طلا با تعرفه گمرکی صفر وارد شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدمهدی برادران امروز در اولین همایش ملی توسعه صادرات مصنوعات طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته اظهار کرد: زمانی با اعمال تحریم های ظالمانه ورود ماشین آلات مورد نیاز در صنعت طلا و جواهر به کشور با مشکل مواجه بود ولی اکنون این تحریم ها را بی اثر کرده ایم و به همان کشورهای تحریم کننده ماشین آلات صنعتی دقیق تر و بهتر می فروشیم که این افتخار بزرگی برای ماست البته در این زمینه بدون همراهی این صنف کسب چنین موفقیت هایی ممکن نبود.

وی افزود: صنعت طلا و جواهر علاوه بر پیشینه زیاد، آینده درخشانی دارد چرا که این صنعت ظرفیت خوبی برای توسعه دارد.

برادران نخستین فرصت بهبود در حوزه طلا و جواهر را وجود انسان های موفق و بزرگ دانست و گفت: در حال حاضر بسیاری از صنایع مشکل مالی و تسهیلاتی دارند ولی فعالان این هنر صنعت توانمندی خوبی دارند.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: وجود انجمن های تخصصی فرصت مغتنمی است چرا که در کنار اتحادیه ها، انجمن های تولیدکنندگان و صادرکنندگان ظرفیت خوبی دارند و خوشبختانه اتحادیه ها و انجمن های این حوزه در کنار یکدیگر هستند.

آذربایجان شرقی 30 تن طلا دارد برادران با اشاره به برآورد ذخیره 30 تنی طلا در آذربایجان شرقی گفت: بسیاری از زیرساخت ها مانند کارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزارت صمت: 9 تن طلا با تعرفه گمرکی صفر وارد شده است

معاون وزارت صمت: 9 تن طلا با تعرفه گمرکی صفر وارد شده است