مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-21سياسي

طوفان الاقصی ناکارآمدی مذاکره با رژیم صهیونیستی را نشان داد


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: طوفان الاقصی یک عملیات محیرالعقول بود و ناکارآمدی مذاکره با رژیم صهیونیستی را نشان داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: طوفان الاقصی یک عملیات محیرالعقول بود و ناکارآمدی مذاکره با رژیم صهیونیستی را نشان داد.

سردار مرتضی کشکولی امروز، 30 آبانماه در نشست جبهه علمی، فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه های خرم آباد، اظهار کرد: در غزه شاهد جنگ جهانی نظام سلطه علیه مردم مظلوم و بی گناه هستیم که البته با یاری خدا منجر به پیروزی جبهه مقاومت می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: مقاومت غزه نشان داد قدرت های غربی و مجامع حقوق بشری، در عمل، اهمیت به حقوق بشر نمی دهند و حقوق بشر غربی، فقط یک شعار توخالی بوده؛ این خود یک دستاورد است که چهره مخوف و کودک کش نظام سلطه به سرکردگی آمریکا به خوبی نمایان شد.

سردار کشکولی اضافه کرد: حمله به مناطق مسکونی جنایت است و این جنایت را بعد از جنگ جهانی اول، اروپاییان، ابداع کردند؛ در جنگ دوم جهانی هم شاهد استفاده آمریکا از بمب اتم علیه مردم بی دفاع بودیم؛ بنابراین حمله به غیرنظامیان از روش های ابداعی غربی ها و نظام سلطه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی ناکارآمدی مذاکره با رژیم صهیونیستی را نشان داد

طوفان الاقصی ناکارآمدی مذاکره با رژیم صهیونیستی را نشان داد