مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-31سياسي

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص پرونده کلاهبرداری با 1800شاکی در شهرستان لنده


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با یک هزار و 800 شاکی شهر لنده پاسخ داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی ابهامات در خصوص پرونده کلاهبرداری کثیرالشاکی با یک هزار و 800 شاکی شهر لنده پاسخ داد.

سید علی ملک حسینی گفت: پرونده تشکیل شده همچون پرونده مشابه در شهرستان بهمیی، دارای شرایط خاصی است.

وی اظهارکرد: همکاران در دادسرای شهرستان لنده تا این لحظه زحمات زیادی کشیده اند و همه سعی و تلاش دادگستری لنده و دادگستری استان بر این هست که این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از تشریفات منتهی به نتیجه شود و بخشی از خسارات مالباختگان در اسرع وقت به آنها پرداخت شود.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: بنابراین شرایط خاصی که در این پرونده وجود دارد، اموال غیر منقولی که از متهم پرونده توقیف شده و در حال عملیات اجرایی است این اموال، پول نقد نیستند و قطعاً تشریفاتی دارد که بخشی از کارهای آن از قبیل کارشناسی انجام شده است.

ملک حسینی تصریح کرد: با ارسال نیابت هایی که در دادسرای این شهرستان انجام شده عملیات مزایده این املاک در شهرهای یاسوج و دهدشت شروع خواهد شد و به محض اینکه املاک به فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص پرونده کلاهبرداری با 1800شاکی در شهرستان لنده

توضیحات دادستان یاسوج در خصوص پرونده کلاهبرداری با 1800شاکی در شهرستان لنده