مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-18بين الملل

رکبی که اسراییل خورد


سه هفته از آغاز عملیات زمینی در غزه می گذرد، در حالی که نه ساختار نظامی حماس دچار آسیب شده، نه اسیری آزاد گشته و نه نشانی از آسیب به یحیی سنوار و سایر رهبران دیده می شود و به همین دلیل اسراییل دچار یک سردرگمی سنگین شده و با وجود دادن تلفات بسیار زیاد، - باید پاسخگوی افکار عمومی داخلی و خارجی در خصوص تحقق اهدافش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا تقوی نیا، تحلیلگر در کانال خود در ایتا مطلبی را با عنوان رکبی که اسراییل از حماس خورد منتشر کرد و نوشت: اسراییل از ابتدای عملیات طوفان الاقصی بیمارستان شفاء را به عنوان یک هدف راهبردی نظامی معرفی می کرد و تصرف آن را لازم و ضروری بر می شمرد.

سخنگوی ارتش و وزیر جنگ این رژیم هم اعلام می کردند که اُسرای صهیونیستِ در دست حماس در زیرزمین این بیمارستان (که در حاشیه غربی غزه قرار دارد) نگه داری می شوند و مقر فرماندهی حماس از جمله اقامتگاه یحیی سنوار نیز در آنجاست.

اکنون که اسراییل پس از حدود 20 روز نبرد زمینی و از دست دادن تعداد زیادی از نظامی و تانک و خودروی زرهی به بیمارستان شفا دست یافته، هیچ دستاورد قابل توجهی که بتواند از آن پیروزی خود را به افکار عمومی القا کند، پیدا نکرده است.

در این خصوص چند نکته باید ذکر شود: حفاظت اطلاعات حماس بسیار عالی عمل کرده و باعث شد اسراییل سردرگم شود و به جای آن که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکبی که اسراییل خورد

رکبی که اسراییل خورد