مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:052023-11-21بين الملل

رونمایی از تاکتیک جدید روسیه برای نابودی پدافند اوکراین


ششصد و بیست و شش روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سامانه های پدافند هوایی یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را بر فراز منطقه کورسک منهدم کردند.

 وزارت دفاع روسیه افزود: این پهپاد 30 دقیقه بامداد روز سه شنبه 21 نوامبر سرنگون شد و تلاش کی یف برای یک حمله تروریستی در خاک فدراسیون روسیه با شکست روبه روشد.

کورسک یکی از استان های روسیه و مرکز آن شهر کورسک است و 96 درصد از جمعیتآن استان روس تبار هستند.

پیشتر روز یکشنبه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور در مسیر دونتسک 6 حمله نیروهای کی یف را دفع کرد و اوکراین بیش از 240 سرباز و 31 پهپاد را در 24 ساعت گذشته از دست داد.

پیشتر 25 آبان نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه از تقویت سیستم های پدافند هوایی خبر داد و گفت: کشور به دنبال اقدامات تکمیلی برای دفاع از امنیت مردم و زیرساخت های منطقه ناحیه فدرال هستند.

به گفته وی، شرایط سختی در این ناحیه حاکم است و اقدامات تروریستی، خرابکارانه و تیراندازی از سوی اوکراین افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تاکتیک جدید روسیه برای نابودی پدافند اوکراین

رونمایی از تاکتیک جدید روسیه برای نابودی پدافند اوکراین