مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-23بين الملل

رویای عربستان به باد می رود؟


شرایط بی ثبات سیاسی در خاورمیانه به واسطه جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی، می تواند به شدت به زیان عربستان سعودی باشد که طرح های بلندپروازانه ای را برای جذب حداکثر گردشگر خارجی در ذهن پرورانده است.

- شرایط بی ثبات سیاسی در خاورمیانه به واسطه جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی، می تواند به شدت به زیان عربستان سعودی باشد که طرح های بلندپروازانه ای را برای جذب حداکثر گردشگر خارجی در ذهن پرورانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در کنفرانس سرمایه گذاری شاخص عربستان سعودی در اکتبر 2018، شاهزاده محمد بن سلمان وعده داد که عصر جدیدی برای خاورمیانه در حال طلوع است و اروپای جدید، خاورمیانه است و رنسانس در 30 سال آینده در خاورمیانه خواهد بود.

حالا پس از گذشت حدود پنج سال، در حالی که انتظار می رود مدیران ارشد جهان برای جدیدترین کنفرانس سرمایه گذاری آینده به ریاض بروند، شرایط در خاورمیانه چندان مناسب نیست و درحالی که اروپا با تأثیرات جنگ روسیه و اوکراین دست و پنجه نرم می کند، جنگ بین اسراییل و حماس شکاف های سیاسی منطقه خاورمیانه را دوباره پدیدار کرده و ایجاد حس ناامنی در خاورمیانه می تواند رویاهای بلندپروزانه عربستان را در عرصه گردشگری حداقل در کوتاه مدت به باد دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای عربستان به باد می رود؟

رویای عربستان به باد می رود؟