مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-03سياسي

اتمام پروژه های ناتمام کتابخانه ای طبس خواسته فرماندار ویژه از وزیر ارشاد


فرماندار ویژه طبس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست اعتبار برای اتمام پروژه های ناتمام کتابخانه ای این شهرستان را کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس امروز در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزار ست اظهارداشت: در شهرستان طبس که یک شهرستان به طور کامل فرهنگی است و مردمی مومن و متدین دارد از ابتدای دولت سیزدهم اقدامات خوبی را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: یکی از این اقدامات سال گذشته انجام شده حدود یک هزار و 200 نفر از جوانان و نوجوانان برای حفظ قرآن با توجه به دستور مقام معظم رهبری دعوت شده اند و بازخورد بسیار خوبی داشته است.

فرماندار ویژه طبس با اشاره به اینکه در اغتششات سال گذشته در شهرستان طبس خوشبختانه مورد خاصی وجود نداشته است، گفت: امام جمعه فعالی در طبس داریم که هفته ای دو مرتبه به مدارس رفته و با جوانان صحبت می کنند.

رحیمی با بیان اینکه در حال حاضر 10 کتابخانه در شهرستان داریم که سه مورد از آنها در سه روستای این شهرستان قرار دارد که بالای هزار نفر جمعیت  دارند گفت: متأسفانه یکی از این کتابخانه ها که کتاب خوان های فعالی نیز دارد هنوز تکمیل نشده و درخواست مردم تکمیل این پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های ناتمام کتابخانه ای طبس خواسته فرماندار ویژه از وزیر ارشاد

اتمام پروژه های ناتمام کتابخانه ای طبس خواسته فرماندار ویژه از وزیر ارشاد