مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-12بين الملل

جمع آوری یک میلیون امضا توسط عفو بین الملل برای توقف جنگ در غزه


یک مسئول عفو بین الملل گفت که آنها توانسته اند یک میلیون امضای افرادی در جهان را در عریضه ای که خواهان آتش بس فوری در نوار غزه است، جمع آوری کنند.

- یک مسئول عفو بین الملل گفت که آنها توانسته اند یک میلیون امضای افرادی در جهان را در عریضه ای که خواهان آتش بس فوری در نوار غزه است، جمع آوری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اریکا گوارا روزاس، مدیر تحقیقات، فعالیت های کسب تایید، سیاست و کمپین ها در عفو بین الملل در بیانیه ای گفت: جهانیان با ترس شاهد کشتارهای بیشتر غیرنظامیان در بحبوحه عملیات بمباران ادامه دار اسراییل و عملیات زمینی مداوم هستند.

وی تاکید کرد که ادامه حملات به معنای ادامه و گسترش فاجعه انسانی بی سابقه است.

این مقام عفو بین الملل عنوان داشت که محاصره شدید رژیم صهیونیستی بر دو میلیون فرد در غزه بدون امکان دست یابی به آب شرب، غذا، لوازم پزشکی و سوخت منجر به فروپاشی نظام درمانی شده و این در زمانی است که تعداد مجروحان از 25 هزار تن پا فراتر گذاشته است و دست کم 1.

5 میلیون تن منازلشان را به اجبار به سمت جنوب نوارغزه ترک کرده اند.

روزاس خاطرنشان کرد که مقامات اشغالگر همچنان در گفتمان خود به سلب ویژگی انسانی از فلسطینی ها ادامه می دهند در حالی که نیروهای آنها اردوگاه های پرجمعیت آوارگان، بیمارستان ها، مدارس تحت اداره سازمان ملل، نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری یک میلیون امضا توسط عفو بین الملل برای توقف جنگ در غزه

جمع آوری یک میلیون امضا توسط عفو بین الملل برای توقف جنگ در غزه