مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 18:002023-10-26سياسي

ذوالنور: غزه یک زندان بزرگ بدون سقف است/رژیم صهیونستی نامشروع است


امروز غزه یک زندان بزرگ بدون سقف است، ولی بی سقف بودن آن نه برای رسیدن نور و هوا، بلکه برای فرو ریختن بمب های یک تنی و بمب های فسفری بر سر زن و کودک بی پناه باریکه و نوار غزه است.

- نایب رییس مجلس گفت: امروز غزه یک زندان بزرگ بدون سقف است، ولی بی سقف بودن آن نه برای رسیدن نور و هوا، بلکه برای فرو ریختن بمب های یک تنی و بمب های فسفری بر سر زن و کودک بی پناه باریکه و نوار غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت السلام ذوالنور در یکصد و چهل و هفتمین مجمع اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با انتقاد از استفاده ابزاری و فریبکارانه قدرت های استکباری از مفاهیم مقدسی مانند صلح و عدالت، بیان کرد: آیا در این اجلاس از صلح و عدالت به عنوان مفاهیمی موهوم، خیالی و ناشناخته حرف می زنیم یا آنچه که در عالم واقع و با فریبکاری آمریکا و غرب در دنیا به نام صلح و عدالت رقم می خورد؟ آیا کشورهای استعمارگر و استثمارگری که تاریخ و پرونده آنان مملو از قتل و غصب و غارت است و امروز نیز با استعمار نو در حال بلعیدن جهان هستند، می توانند منادی صلح و عدالت باشند؟ نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به روسای و اعضاء هیأت های پارلمانی کشورهای مختلف عضو اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: امروز کدام کشور در دنیا هست که در نظام سلطه و این قطب بندی و در زمره کشورهای سلطه گر و متجاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنور: غزه یک زندان بزرگ بدون سقف است/رژیم صهیونستی نامشروع است

ذوالنور: غزه یک زندان بزرگ بدون سقف است/رژیم صهیونستی نامشروع است