مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-31سياسي

ارائه واکسن هپاتیت B برای افرادی که تزریق نکرده اند


معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ارائه واکسن هپاتیت B برای افرادی که تاکنون تزریق نداشته اند در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین فرشیدی ظهر امروز در نشستی مشترک با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی همدان در تمام حوزه ها رشد قابل توجهی داشته که این نشان از رهبری و مدیریت موفق و اثرگذار این مجموعه دارد.

وی بیان کرد: البته برخی از این توفیقات نیز از طریق ارتباط مؤثر با فضای بیرونی دانشگاه از جمله استانداری، دفتر نمایندگی ولی فقیه و نمایندگان مجلس به دست آمده است.

  معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آشنایی با برنامه های خاص هر استان را از دیگر اهداف سفرش به همدان عنوان کرد و گفت: همدان در محورهایی شایسته تحسین است که نخستین محور، هماهنگی منجسم و همگرا در مدیریت سیستم سلامت است.

وی گفت: دومین موضوع فراهم کردن زیرساخت های آموزشی بهداشتی و درمانی و سوم نیر تدوین برنامه استراتژیک هدفمند و رصد است که از نقاط قوت دانشگاه علوم پزشکی همدان در این دوره مدیریتی بوده است.

فرشیدی با بیان اینکه حرکت های متحول گرا در ارزیابی دانشگاه ها بسیار مورد توجه است افزود: شکل گیری کارگروه ساغ (سلامت و امنیت غذایی) مبین این مهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه واکسن هپاتیت B برای افرادی که تزریق نکرده اند

ارائه واکسن هپاتیت B برای افرادی که تزریق نکرده اند